    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE Pytania bez odpowiedzi
    Date: Sat, 19 Mar 2011 16:05:22 +0100
    <ilqn5p$4nl$1@inews.gazeta.pl> <ilr0aa$i5m$1@news.onet.pl>
    <4d81063f$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <bcj1nmyodlsx$.13u67g3am3qet.dlg@40tude.net>
    <4d811854$0$2456$65785112@news.neostrada.pl> <ilr5u2$bgi$1@news.onet.pl>
    <ilt2ne$fn3$1@news.onet.pl> <oevp85opshr3$.12pqyh2p05x2u$.dlg@40tude.net>
    <ilthjg$5nq$1@news.onet.pl> <11fop76s8txtl$.v3ca2khepvmh$.dlg@40tude.net>
    <im233f$7bt$1@news.onet.pl> <183306ux72c5s$.1k7jce8dnr58a.dlg@40tude.net>
    <im2bqq$b47$1@news.onet.pl> <1tvbxh8rn5gge$.1kjy847dybx4z.dlg@40tude.net>
    <im2e4c$1kf$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 15:20:59 +0100, totus napisał(a):

    > To jest rachunek, czyli zapis, pod Twoim nazwiskiem ale pieniądze na nim nie
    > są Twoje. Przeczytaj jeszcze raz ustawę i zacytuj tutaj fragment, z którego
    > wywiodłeś, że pieniądze w OFE są Twoje. Ułatwię Ci. Było już to pytanie do
    > TK. I odpowiedź też była. Pieniądze w OFE nie są Twoje i nigdy nie były.
    > Mówi się do Ciebie ale Ty nie chcesz słuchać. Masz jakąś swoją wymyśloną
    > rzeczywistość, której się trzymasz jak pijany płotu. Podaj podstawę, na
    > której opierasz twierdzenie, że pieniądze na rachunku w OFE są Twoje. Są tak
> [...]

    Co do Kolumny Zygmunta oświadczam uroczyście, że nie ja ją wybudowałem,
    nigdy jej nie kupowałem ani nikt mi jej nie podarował dlatego nie zgłaszam
    zadnych pretensji co do własności owej kolumny.

    Co do systemu OFE:
    To był wyrok SN a nie TK, co jest jest istotne gdy weźmiemy pod uwagę
    przyszłe pozwy.
    Jest taka zasada leżąca u podstaw prawa, której uczą na I roku studiów
    prawniczych:
    Nie ma prawa przed interpretacją.
    Nie ja jestem od oceniania ustaw tylko prawnicy. Moja interpretacja słów
    INDYWIDUALNY RACHUNEK oznacza, że środki, które JA tam wpłaciłem też są
    moje. Dziwię się, że Twoja jest inna. Nie rozumiem także dlaczego miałbym
    przyjąć że mój INDYWIDUALNY RACHUNEK, na który wpłacałem własne legalnie
    zdobyte pieniądze przez 11 lat nie jest mój i jakie są powody takiej nieco
    pokrętnej interpretacji. Gdybyś mógł mi to wyjaśnić byłbym wdzięczny.