  • Data: 2004-09-21 20:05:44
    Temat: Re: [OT] Abonament RTV
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Sep 2004 13:17:00 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >A ja nie - i nie dlatego, że "zachwycam się" polskimi p(osłami). Wyobrażam
    >sobie natomiast co to by były za ustawy, które przyklepywałby pan K. a pisał
    >je któryś z jego zaufanych prawników. Ile fajnych interesików mógłaby sobie

    inna sprawa, że powinno być w konstytucji zapisane, że uchwalona
    ustawa nie może być nowelizowana przed upływem np. 2 lat. Pamiętaj, że
    owe "interesiki" byłyby dla każdego możliwe do przeprowadzenia, a w
    tej chwili niestety nie mamy żadnej ochrony ani przed głupotą
    prawodawców ani przed takimi "kwiatkami" jak nowelizacje przed
    wejściem w życie przepisu. A ci "z wierchuszki" i tak mają te przepisy
    w d*.*, więc im wisi jak często i jak się zmieniają.
    --
    Jarek Andrzejewski