eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski ŚląskiRe: OT - Re: Dziadowski Śląski
  • Data: 2002-09-08 15:01:14
    Temat: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Paweł Pollak" napisał w wiadomości
    > > Zdaje się, że do Ciebie w ogóle nie dotarło, o co chodzi.
    >
    > Nie mierz innych swoja miara....

    Dziękuję za spóźnione przypomnienie, że jak coś jest napisane w sposób
    oczywisty, to jeszcze wcale nie znaczy, że każdy to rozumie.

    > > Proponuję intensywny trening szarych komórek:
    > > gra w szachy, czytanie, rozwiązywanie
    > > zadań logicznych, a jak już jako tako nauczysz się
    > > dostrzegać związek między
    > > przyczyną a skutkiem, co w dyskusji jest niezbędne,
    > > dopiero wtedy zabieraj głos.
    >
    > Wybacz, ale moj poziom kultury osobistej nie pozwala mi na takie osobiste
    > wycieczki wobec Ciebie.
    > Byle kto mnie jednak nie obrazi...

    Nie starałem się Ciebie obrazić, lecz doradzić Ci, co począć, żebyś jako
    tako nadążał za tokiem dyskusji.
    Zainteresowanym przypominam tok rozumowania w dyskusji kolegi Aleksandra:
    PP: Nie będę dzwonił, bo za drogo.
    A: Dzwoń w nocy, jest taniej.
    PP: W nocy śpię.
    A: Dzwoń w dzień.
    (Tu dałem komentarz, że sprzeczne rady kolegi Aleksandra są pewnie wynikiem
    oszołomienia alkoholowego)
    A: Zadzwoń kiedykolwiek to przecież Tobie nie działa....

    > Zawsze mi sie wydawalo ze samochod zdecydowanie czesciej psuje sie temu
    > ktory nie ptrafi go prowadzic (i nie mam tu wcale na mysli znajomosci
    > przepisow Ruchu Drogowego czy tez jakichkolwiek innych umiejetnosci
    > zdobywanych na kursie Prawa Jazdy).

    Ten sam model przy dwóch identycznie prowadzących kierowcach psuje się
    w tych samych miejscach i w tym samym czasie? Masz jeszcze jakieś
    odkrywcze myśli o świecie? I co to ma wspólnego z kwestią, jak działa serwis
    różnych modeli?

    > Uwagi o IQ pozostawiam do kontemplacji milosnikom podworkowych
    dyskusji....

    Nie dowiemy się, ile masz?

    > Kompletne pomieszanie porzadkow.
    > Infolinia BSK jest w Katowicach bo TAM maja swoja centrale i LOGICZNE jest
    > umiejscowienie Technicznej infolinii w centrali (w przeciwienstwie do
    > infolinii ogolnej ktora moze byc gdziekolwiek) chocby ze wzgledu na
    fizyczny
    > dostep pracownikow do sprzetu.

    Żeby udzielić informacji, jak zaktualizować tę Javę trzeba mieć dostęp do
    jakiegoś sprzętu? Do jakiego? Bo mnie się wydaje, że wyłącznie do telefonu.


    > Powtarzam po raz kolejny: dla Ciebie nie jest problemem lokalizacja
    > infolinii tylko fakt ze nie jest ona bezplatna.
    > Bo gdyby byla we Wroclawiu (czy gdzie tam) to nie pisalbys ze nie stac Cie
    > na polaczenie miedzymiastowe.

    Dlaczego klient tego samego banku ma ponosić większe lub mniejsze koszty
    połączenia z infolinią w zależności od tego, gdzie mieszka?


    > Oczywiscie, ale badz zatem uprzejmy nie wymyslac przykladow kompletnie nie
    > przystajacych do istoty dyskusji.
    > Infolinia w Holandii? Rownie dobrze w Szwecji, USA albo Wyspach
    Owczych....
    > Tylko co na to logika? Holandia czy Katowice?

    Koledze skrót ING przed Śląski coś mówi?

    Paweł



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1