eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski Śląski › OT - Re: Dziadowski Śląski
  • Data: 2002-09-08 12:38:29
    Temat: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfa4m$dpr$3@cs.magma-net.pl...

    > > Bank bierze pieniadze zeby rozwiazywac Twoje problemy softwarowe?
    > > Za te 7zl (czy ile tam) wzieli na siebie obowiazek uaktualniania
    > > oprogramowania na Twoim komputerze?
    > > Zaiste niespotykane.
    > >
    > > Czytajac watek widze ze juz rozwiazales problem, i ze lezal on po Twojej
    > > stronie, a nie banku.
    >
    > Za te 7 zł wzięli na siebie obowiązek informowania mnie, co muszę mieć,
    żeby
    > konto działało sprawnie.

    No nie wiem mnie informuja a Ciebie nie?
    Moze problem lezy w tym ze za malo czytasz...

    > Jeśli trzeba coś uaktualnić, to bank powinien mnie
    > o tym poinformować, i to zawczasu. Ciekawe, że podobne problemy softwarowe
    > nie występują u mnie na koncie BPH.

    Nic nie trzeba uaktualnia te wszystkie rzeczy odbywaja sie automatycznie,
    problem moze lezec (i tak bylo) w blednej konfiguracji oprogramowania u
    klienta (czyli Ciebie) lub niepoprawnemu dzialniu tego oprogramowania (co
    sie "czasem" zdarza w przypadku produktow Microsoft).
    Nawet jezeli cos u Ciebie nie dziala, masz cos zle skonfigurowane, albo Twoj
    IE sie wysypal to jak zadzwonisz na Infolinie (techniczna) to Ci pomoga (o
    ile to mozliwe oczywiscie)

    > Ciekawe, że podobne problemy softwarowe
    > nie występują u mnie na koncie BPH.

    No ciekawe, moze BPH nie

    > > Poza tym rozwiazanie okazalo sie banalnie proste i zapweniam Cie ze to
    > jest
    > > akurat jedna z pierwszych porad infolinii technicznej BSK.
    > > Z autopsji.
    >
    > Prezentujesz żenujący poziom logiki, a co za tym idzie żenujący poziom
    > argumentacji:

    Naprawde nie bede sie znizal do Twojego poziomu i nie bede komentowal tych
    osobistych wycieczek. Wstyd.

    > [...] to, że Tobie działa konto, nie znaczy, że działa innym,

    Moze innym nie dziala, ale juz ustalilismy ze to nie z winy Banku tylko
    uzytkownika.

    > Tobie udzielili takiej porady jako jednej z pierwszych, wcale nie znaczy,
    że
    > jest to reguła.

    No oczywiscie, tylko nie mow potem ze grupa jest niedobra i nikt nie chcial
    Ci pomoc.
    Na dodatek skutecznie jak sie okazalo.

    > Ale przyjmijmy, że jest. Dlaczego w takim razie bank nie
    > załatwi tej sprawy w sposób systemowy,

    A co to znaczy systemowy?

    > [...]skoro jest to jeden z najczęściej
    > występujących problemów?

    tego nie wiemy.


    Pozdrawiam!
    Aleksander



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1