    From: Paweł Pollak <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Date: Sun, 8 Sep 2002 17:03:39 +0200

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości
    > żeby
    >
    > No nie wiem mnie informuja a Ciebie nie?
    > Moze problem lezy w tym ze za malo czytasz...

    No zobacz, jaki Ty dobrze poinformowany jesteś, i konto super Ci działa, i
    wszystko jest w Śląskim tak świetnie zorganizowane.

    > Nic nie trzeba uaktualnia te wszystkie rzeczy odbywaja sie automatycznie,
    > problem moze lezec (i tak bylo) w blednej konfiguracji oprogramowania u
    > klienta (czyli Ciebie) lub niepoprawnemu dzialniu tego oprogramowania (co
    > sie "czasem" zdarza w przypadku produktow Microsoft).
    > Nawet jezeli cos u Ciebie nie dziala, masz cos zle skonfigurowane, albo
    Twoj
    > IE sie wysypal

    Ciekawe, że ten IE wysypuje się czy jest źle skonfigurowany tylko w
    przypadku
    Śląskiego, w przypadku BPH działa, jak należy.

    >to jak zadzwonisz na Infolinie (techniczna) to Ci pomoga (o
    > ile to mozliwe oczywiscie)

    I zanim panienka dojdzie o co chodzi, zapłacę co najmniej tyle, ile za
    miesięczne prowadzenie rachunku?

    > Naprawde nie bede sie znizal do Twojego poziomu i nie bede komentowal tych
    > osobistych wycieczek. Wstyd.

    To nie jest osobista wycieczka, tylko stwierdzenie faktu. A że wstyd
    reprezentować taki poziom, to się zgadzam.

    > Moze innym nie dziala, ale juz ustalilismy ze to nie z winy Banku tylko
    > uzytkownika.

    Przez co argument, że jak coś działa Tobie, to automatycznie znaczy, że
    działa innym, wcale nie zyskał na logiczności.

    > że
    >
    > No oczywiscie, tylko nie mow potem ze grupa jest niedobra i nikt nie
    chcial
    > Ci pomoc.

    ???

    > A co to znaczy systemowy?

    Przymiotnik od "system". Na przyszłość polecam słownik języka polskiego.

    > tego nie wiemy.

    W świecie Twojej logiki, nie. Ale pomyśl przez chwilę, o czym świadczy fakt,
    że - według Ciebie - taki problem najszybciej podejrzewają udzielający
    pomocy. Może zajarzysz.

    Paweł