eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarneRe: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Re: inteligo i żałoba, OK, ale całe tło czarne
    Date: Sun, 18 Apr 2010 15:33:04 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <12hpipbxwws6f$.dlg@oldfield.org.pl>
    References: <hpqlq7$lpo$1@inews.gazeta.pl> <hq28r7$8kf$1@inews.gazeta.pl>
    <hq4l28$pcq$3@inews.gazeta.pl> <hq4rfd$kdk$1@inews.gazeta.pl>
    <hq9ftv$f8p$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    <hqcnon$b0h$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271597614 24291 77.236.9.21 (18 Apr 2010 13:33:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Apr 2010 13:33:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525289
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 15:22:43 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >
    > Ale takim samolotem nie wykonuje sie lotow z drapaniem ziemi. Niestety
    > google maps ma tam raczej mierna dokladnosc, trudno cos powiedziec.
    > Piloci powinni to wiedziec przed lotem.

    A po ch...? Piloci mają minimum - poniżej 100m bez widoczności pasa nie
    wolno dalej schodzić.

    > IMHO wyglada to na "szukanie pasa", gdy piloci zchodza wczesnie ponizej
    > podstawy chmur, i nastepnie utrzymujac niewielka odleglosc od ziemi
    > staraja sie w koncu doleciec na miejsce i wyladowac. Z jednej strony,
    > przy braku jakichkolwiek precyzyjnych pomocy nawigacyjnych moze to byc
    > jedyne wyjscie (jesli ktos MUSI wyladowac), ale z drugiej strony jest to
    > bardzo niebezpieczne, nawet w lepszych niz tam warunkach.

    Tam jest taki myk, że peren przed progiem pasa idzie w górę. Jak szli na
    50m, to na wysokościomierzu radarowym - i on pokazywał OK, w momencie jak
    pilot zobaczył 500m przed sobą ziemię, to miał 8 sekund na reakcję. TU-154
    potrzebuje na przejście z opadania na wznoszenie właśnie 8 sekund...

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1