eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichwila strachu w EBRe: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
    Date: Wed, 17 Feb 2010 14:51:07 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 53
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <1ck6r6z1mfcc9$.dlg@kojer.kojer>
    References: <hlb5of$ghn$1@news.onet.pl> <hlf6hk$p40$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlg4re$qss$1@news.onet.pl> <1...@k...kojer>
    <hlgb2v$b8t$1@news.onet.pl> <16cg55jqewsee$.dlg@kojer.kojer>
    <hlgq40$3mj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs107689.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266414667 2006 79.162.38.171 (17 Feb 2010 13:51:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 13:51:07 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 100217-0, 2010-02-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518747
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:12:20 +0100, witrak() napisał(a):


    > Tak się składa, że ja wiem jak się pisze systemy - bankowe również.
    > I wiem - choć może dla większości jest oczywistością, o której nie
    > warto wspominać - że kiepski system transakcyjny w produkcji
    > kosztuje tyle samo co dobry. Bo różnica dotyczy tylko tego, czy poda
    > się wymagania sensowne czy nie.

    Kolejny truizm, czy od lat wysyłasz reklamację do microsoftu, ze windows
    kiepsko działa?. Zauważ, że bank już system ma. Każda kolejna zmiana
    kosztuje.

    >> No przecież dokładnie o tym samym piszę. To witrak() popłakuje jaki to bank
    >> zły i rozdziera szaty. Jeśli niezadowoleni klienci nie zaczną głosować
    >> nogami to nic się nie zmieni.
    > Namawiam do wywieranie presji.

    Nie, ty zaproponowałeś "ukaranie" banku. Widzisz subtelną różnicę?

    > Jeden jest w stanie składać
    > reklamacje i skargi *zanim* ewentualnie się z banku wyniesie, drugi
    > ma dość na to determinacji.

    I ja reklamacje składam, aktualnie np. w Polbanku, ale ja to robię z
    sensem. A twoje płacze nic nie wnoszą. Bank cię ostrzega, że masz zapewnić
    środki dzień wcześniej, ty to olewasz, bank w tym momencie odrzuca twoją
    reklamację. Co zresztą pracownica banku przekazała ci telefonicznie. No ale
    u ciebie w tym momencie włączyło się pieniactwo: "Nie wytrzymałem,
    przerwałem i powiedziałem, co myślę o niedotrzymywaniu stałych zasad
    działania systemu. Po 10 minutach słownej przepychanki..."

    Oczywiście te "stale zasady" na które się powołujesz wyssałeś sobie z
    palca, albo z informacji od niedouczonego konsultanta (jeżeli tak to wina
    banku, że kiepsko szkoli personel). Moje testy (i nie tylko moje) po
    wprowadzeniu rachunków oszczędnościowych mówiły co innego o domyślnym
    działaniu systemu. Ostatnio testowałem chyba w maju i przelew nie poszedł.

    >> Nie pracuję i nigdy nie pracowałem w banku.
    > Obojętne, gdzie pracujesz, współczuję klientom, którymi się
    > opiekujesz i którym doradzasz.

    Nawzajem. Jesteś typowym przykładem: "Mnie się należy i gówno mnie cała
    reszta obchodzi".

    Jakbyś nie zauważył to ja nigdzie nie piszę, że system EB jest dobry i nie
    wymaga poprawy z punktu widzenia klienta. Jest jaki jest, by uległ zmianie
    bank _musi_ widzieć w tym interes. Twoje płacze zatrzymają się na pierwszej
    linii helpdesku odfajkowane jako reklamacja odrzucona i nikt ich nie
    zauważy.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1