-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Robert Kois <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
Date: Wed, 17 Feb 2010 14:51:07 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 53
Sender: k...@h...pl
Message-ID: <1ck6r6z1mfcc9$.dlg@kojer.kojer>
References: <hlb5of$ghn$1@news.onet.pl> <hlf6hk$p40$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hlg4re$qss$1@news.onet.pl> <1...@k...kojer>
<hlgb2v$b8t$1@news.onet.pl> <16cg55jqewsee$.dlg@kojer.kojer>
<hlgq40$3mj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs107689.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1266414667 2006 79.162.38.171 (17 Feb 2010 13:51:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 13:51:07 +0000 (UTC)
X-User: kojer666
X-Antivirus: avast! (VPS 100217-0, 2010-02-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518747
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 17 Feb 2010 14:12:20 +0100, witrak() napisał(a):
> Tak się składa, że ja wiem jak się pisze systemy - bankowe również.
> I wiem - choć może dla większości jest oczywistością, o której nie
> warto wspominać - że kiepski system transakcyjny w produkcji
> kosztuje tyle samo co dobry. Bo różnica dotyczy tylko tego, czy poda
> się wymagania sensowne czy nie.
Kolejny truizm, czy od lat wysyłasz reklamację do microsoftu, ze windows
kiepsko działa?. Zauważ, że bank już system ma. Każda kolejna zmiana
kosztuje.
>> No przecież dokładnie o tym samym piszę. To witrak() popłakuje jaki to bank
>> zły i rozdziera szaty. Jeśli niezadowoleni klienci nie zaczną głosować
>> nogami to nic się nie zmieni.
> Namawiam do wywieranie presji.
Nie, ty zaproponowałeś "ukaranie" banku. Widzisz subtelną różnicę?
> Jeden jest w stanie składać
> reklamacje i skargi *zanim* ewentualnie się z banku wyniesie, drugi
> ma dość na to determinacji.
I ja reklamacje składam, aktualnie np. w Polbanku, ale ja to robię z
sensem. A twoje płacze nic nie wnoszą. Bank cię ostrzega, że masz zapewnić
środki dzień wcześniej, ty to olewasz, bank w tym momencie odrzuca twoją
reklamację. Co zresztą pracownica banku przekazała ci telefonicznie. No ale
u ciebie w tym momencie włączyło się pieniactwo: "Nie wytrzymałem,
przerwałem i powiedziałem, co myślę o niedotrzymywaniu stałych zasad
działania systemu. Po 10 minutach słownej przepychanki..."
Oczywiście te "stale zasady" na które się powołujesz wyssałeś sobie z
palca, albo z informacji od niedouczonego konsultanta (jeżeli tak to wina
banku, że kiepsko szkoli personel). Moje testy (i nie tylko moje) po
wprowadzeniu rachunków oszczędnościowych mówiły co innego o domyślnym
działaniu systemu. Ostatnio testowałem chyba w maju i przelew nie poszedł.
>> Nie pracuję i nigdy nie pracowałem w banku.
> Obojętne, gdzie pracujesz, współczuję klientom, którymi się
> opiekujesz i którym doradzasz.
Nawzajem. Jesteś typowym przykładem: "Mnie się należy i gówno mnie cała
reszta obchodzi".
Jakbyś nie zauważył to ja nigdzie nie piszę, że system EB jest dobry i nie
wymaga poprawy z punktu widzenia klienta. Jest jaki jest, by uległ zmianie
bank _musi_ widzieć w tym interes. Twoje płacze zatrzymają się na pierwszej
linii helpdesku odfajkowane jako reklamacja odrzucona i nikt ich nie
zauważy.
--
Kojer
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.10 14:52 witrak()
- 17.02.10 15:16 Robert Kois
- 17.02.10 19:16 Kamil Jońca
- 17.02.10 20:58 witrak()
Najnowsze wątki z tej grupy
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?