  • Data: 2014-08-13 14:35:06
    Temat: Re: Od jakiej kwoty można negocjować oprocentowanie lokat?
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Super-hiper... Athlon 500 MHz. Monitor chiński iiyama czy jakoś tak.

    W 2000 roku metr kw. mieszkania w centrum mojego miasta kosztował
    1650zł. Nowego. W 2001 roku astra w salonie była po 43.000zł. Średnia
    krajowa w 2000r. to 1300 netto.

    Ja swój komputer kupiłem za ok. 2000zł. Około 2002 nabyłem laptopa HP za
    2400zł. Tak wyglądały ceny na przełomie wieków. Zatem albo coś Ci się
    pomyliło albo ktoś Cię oszukał sprzedając przeciętny sprzęt w cenie 1/3
    auta z salonu klasy C.

    > Ale dziś za 29 masz nieograniczone rozmowy po Polsce.

    Cudnie, szczególnie, iż ich nie potrzebuję.

    > Za 5 plnów masz odbieranie przez póltora roku i dzwonienie przez rok.

    I z tego korzystam. Aczkolwiek nie jest to abonament.

    --
    Pozdrawiam