    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <ls0qcm$5ko$1@sunflower.man.poznan.pl> <ls0qjt$tdg$1@node1.news.atman.pl>
    <53e47589$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <ls1v2r$2c8$1@node1.news.atman.pl> <ls3j0f$qdc$1@node1.news.atman.pl>
    <ls3m2g$tgh$1@node1.news.atman.pl> <ls3u3e$5u3$1@node1.news.atman.pl>
    <ls5b68$k56$1@node1.news.atman.pl> <ls63vm$f1d$1@node1.news.atman.pl>
    <ls7ijh$e7t$1@node2.news.atman.pl> <ls95b9$g77$1@node1.news.atman.pl>
    <ls9na6$dp$1@node1.news.atman.pl> <lsbfii$sef$1@node1.news.atman.pl>
    <lscd6t$otj$1@node1.news.atman.pl> <lse4rb$tlr$1@node2.news.atman.pl>
    <lsf186$gbu$1@node1.news.atman.pl> <lsfi3c$2ls$1@node1.news.atman.pl>
    <lsfm1p$6oa$1@node1.news.atman.pl> <lsgm24$9vo$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Od jakiej kwoty można negocjować oprocentowanie lokat?
    Date: Thu, 14 Aug 2014 19:40:28 +0200

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "S" lsfm1p$6oa$...@n...news.atman.pl
    >>> Super-hiper... Athlon 500 MHz. Monitor chiński iiyama czy jakoś

    A nie 12400 ? albo 24 tys ? Laptopy ok 2000 strasznie drogie byly, no
    ale moze w 2002 juz nie tak drogie ... ale 2400 to chyba jakis uzywany
    z drugiej reki ...

    >Mnie nie pomyliło się. Sam monitor kosztował około 2 kpln.
    >(17 cali kineskopowego, więc tak samo duży jak laptopowy)

    Chyba jednak wiekszy ... albo strasznie duzego laptopa masz :-)
    No i chyba byl ten monitor jakis specjalny, bo przecietne juz IMO
    potanialy.

    >Jeden HDD 20 GB Seagate Barracuda 3.5 cala -- około 1 kpln.

    Ale to musisz rok i miesiac podac.
    Bo owszem - mogl kosztowac 1000zl, szczegolnie jak SCSI, ale za rok
    byl juz warty 500, a

    Tak czy inaczej - komputery wbrew inflacji tanialy. Taki "przecietny
    swoich czasow" stosunkowo niewiele, ale ich komponenty bardzo, bo byly
    juz dostepne lepsze.

    >Przenosny klimatyzator kupiłem latem 2011 roku za około 700 plnów.
    >To wg Ciebie luksus.

    Ja tam nie wiem - czy ja sie zestarzalem, czy lata coraz cieplejsze,
    ale kiedys jezdzilem autem bez klimy, a dzis i w pokoju chetnie bym
    mial.

    >Zaś 1500 plnów na smartfon to wg Ciebie przecietność:

    No, jesli sa od 300zl do 2700, to mozna by rzec ze 1500 przecietnie
    :-)

    J.