eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNoble straszy kredytobiorcówRe: Odp: Odp: Odp: Odp: Noble straszy kredytobiorców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Nowicki <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Noble straszy kredytobiorców
    Date: Fri, 20 Feb 2009 22:27:21 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <gnjb20$8dv$1@news.wp.pl> <gnk163$e2s$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gnk5e2$6q5$1@news.onet.pl> <gnkdk8$rb3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gnkg9j$6m0$1@news.onet.pl> <1w56ahc9llcn2$.hqiszw6k5bdh.dlg@40tude.net>
    <gnko71$rlp$1@news.onet.pl>
    <1oj8tdoyhxmav$.1acgpfsm7zxwk$.dlg@40tude.net>
    <gnm11v$eta$1@news.onet.pl> <6...@4...net>
    <gnmbq0$het$1@news.onet.pl> <1o51goxm56pr.rhwzp4td9pe2$.dlg@40tude.net>
    <gnmjep$69d$1@inews.gazeta.pl>
    <1u589tm0310vr.9fqtoi2bwtej$.dlg@40tude.net>
    <gnn2c2$b1$1@inews.gazeta.pl>
    <1p10vxydzxhds$.8ywh8u0fq0tj$.dlg@40tude.net>
    <gnn5gu$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acpg118.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1235165770 5781 83.10.212.118 (20 Feb 2009
    21:36:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Feb 2009 21:36:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:476345
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 21:58:02 +0100, filip lach napisał(a):

    > Ależ ja cały czas rozważam sytuację hipotetyczną! ;-) Jak pisałem

    No i sam sobie dałeś odpowiedź - klient powinien przede wszystkim sam dbać
    o swoje interesy. Caveat emptor! Obowiązki ustawowe obowiązkami - wcześniej
    podałem przykłady ich nierealizowania w poważniejszych często aspektach i
    co? Idea przednia, wykonanie zadnie.

    > w ilu przypadkach nie dopilnowaly nawet tej
    > formalności i nie mają podpisanej owej klauzuli.

    Już ty sie nie bój ;)

    > wyjaśnienia różnic kursowych wyglądała tak jak u mnie to jest to co
    > najmniej nieeleganckie postępowanie banku.

    Owszem. Oraz nieostrożność ze strony jego klienta

    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1