eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProśba o wytłumaczenieRe: Odp: Prośba o wytłumaczenie
  • Data: 2009-02-15 15:37:23
    Temat: Re: Odp: Prośba o wytłumaczenie
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Baloo napisał/a:
    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    news:gn737n$ufm$1@node1.news.atman.pl...
    >> W celu weryfikacji. Przecież podpisujesz się na odcinku z terminala i z
    >> czymś to trzeba porównać.
    >>
    >> A czy jak nie mam podpisu na karcie i chcę dać dowód osobisty do takiego
    >> porównania, to kasjer ma prawo mi odmówić ?
    >
    > Nie może. Sprzedawcy często proszą o dowód, żeby uprawdopodobnić weryfikację.
    >
    >> Na zdrowy rozum - brak podpisu powinien zmusić kasjera do poproszenia o
    >> drugi dokument... i na tym mi zależy, a nie na podpisywaniu karty przy
    >> kasjerze, do czego niektórzy próbują mnie zmusić !
    >
    > Zwłaszcza zwykłym długopisem ;-)
    >
    >> Mógłbym w takim przypadku napisać na karcie "ty głupia pipo" i co wtedy ?
    >> Kasjer udowodni mi, że tak się właśnie nie podpisuję ?

    Jeden taki podpisał mi się inaczej na karcie a inaczej był podpisany w
    dowodzie. Niestety karty ze wzorem podpisu są w banku. Ktoś mi
    przetłumaczył (i nie miałam sił się dalej użerać), że sprawdza się
    zgodność imienia i nazwiska z dowodem osobistym i oczywiście zerka na
    zdjęcie.
    Teraz ING Bank mi przysłał kartę. Też nie mam zamiaru jej tym razem
    podpisywać. Nie ma głupich. Życie mnie troszeczkę nauczyło. Nie wiem
    jednak jak to się sprawdzi w praktyce.

    --
    Kinga







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1