    From: Kinga <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odp: Prośba o wytłumaczenie
    Date: Sun, 15 Feb 2009 16:37:23 +0100

    news:gn737n$ufm$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie może. Sprzedawcy często proszą o dowód, żeby uprawdopodobnić weryfikację.

    > Zwłaszcza zwykłym długopisem ;-)

    Jeden taki podpisał mi się inaczej na karcie a inaczej był podpisany w
    dowodzie. Niestety karty ze wzorem podpisu są w banku. Ktoś mi
    przetłumaczył (i nie miałam sił się dalej użerać), że sprawdza się
    zgodność imienia i nazwiska z dowodem osobistym i oczywiście zerka na
    zdjęcie.
    Teraz ING Bank mi przysłał kartę. Też nie mam zamiaru jej tym razem
    podpisywać. Nie ma głupich. Życie mnie troszeczkę nauczyło. Nie wiem
    jednak jak to się sprawdzi w praktyce.

    --
    Kinga