eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdpowiedź na reklamację dot. skimminguRe: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
  • Data: 2013-04-29 14:32:41
    Temat: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 23:01:20 UTC+2 użytkownik XYZ napisał:

    > http://img811.imageshack.us/img811/1931/kispismo.jpg
    Ciekawe od czego zaleza wyniki takich reklamacji.
    Od banku? Organizacji platniczej? osoby ktora rozpatruje? konkretnej
    sytuacji(zaleznie od...?) Od instytucji w ktorej dokonano fraudu?
    (Tak w sumie wynika z powyzszego skoro w dwoch przypadkach zwrocono kase???)

    Mi Polbank uznal reklamacje za transakcje przeprowadzone w bankomacie, na Filipinach
    ale bylem tam, pewnie nawet PIN mieli skoro bankomat.
    Kwota byla calkiem spora wiec jestem zadowolony. Trwalo to tez kilka miesiecy.

    Mialem tez zaswiadczenie z tamtejszej policji, ktorego zdobycie samo w sobie bylo
    ciekawym przezyciem ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1