eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewuRe: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
  • Data: 2009-09-27 11:10:32
    Temat: Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mithos wrote:

    > Postępowanie karna i cywilne to dwie różne kwestie. Jeśli zgłosisz
    > oszustwo to do czasu zakończenia postępowania karnego nic nie zdziałasz
    > powództwem cywilnym.
    >
    > A sąd nic nie musi ustalać.
    >
    >

    Roszczeń cywilnych w procesie karnym zawsze można dochodzić na drodze
    powództwa adhezyjnego.

    Tyle tylko, że podchodząc do sprawy pragmatycznie to chyba lepiej jednak
    reklamować przelewy w banku.

    Po pierwsze w świetle wyroku SN jest spora szansa, że bankowi nie będzie
    się opłacało odrzucić reklamacji (zwłaszcza jeśli już raz przegrał
    analogiczny proces).

    Po drugie nawet jeśli sprawa zakończy się w sądzie to na ogół bank jest
    wypłacalny, czego nie niekoniecznie można się spodziewać po oszuście.

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1