eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu › Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
  • Data: 2009-09-27 14:49:28
    Temat: Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > Jeżeli nadawca podał adres a bank go nie sprawdził to nienależycie wykonał
    > polecenie.

    Tyle ze, Einsteinie, bank nie ma mozliwosci "sprawdzenia" tego adresu, bo
    bank nie zna wszystkich adresow swoich klientow.

    Przelew jest dla osoby, nie na adres. Sprawdzic trzeba nazwe/nazwisko
    osoby, nie wiem co ma do tego adres.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1