eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOdzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewuRe: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
  • Data: 2009-09-27 17:37:59
    Temat: Re: Odzyskiwanie należności w przypadku niewłaściwych danych osobowych przelewu
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 27 Sep 2009 16:49:28 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >> Jeżeli nadawca podał adres a bank go nie sprawdził to nienależycie wykonał
    >> polecenie.
    > Tyle ze, Einsteinie, bank nie ma mozliwosci "sprawdzenia" tego adresu, bo
    > bank nie zna wszystkich adresow swoich klientow.

    Ale ma możliwość sprawdzenia z tymi które podał klient. W końcu to
    klientowi zalezy by przelew do niego dotarł i powinien zadbać by nadawca
    miał właściwy adres. Skoro nadawca wpisuje ten adres to po coś to robi.

    > Przelew jest dla osoby, nie na adres. Sprawdzic trzeba nazwe/nazwisko
    > osoby, nie wiem co ma do tego adres.

    Pokaż jeszcze przepis który to reguluje. I jeszcze pomocnicze pytanie, co
    bank ma zrobić z przelewem nadanym na Jen Kowalski?

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1