eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiOstrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientówRe: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów
    Date: Tue, 09 Jan 2007 11:37:27 +0100
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <envr97$5s1$1@news.task.gda.pl>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: b2b.wp-sa.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1168339047 6017 212.77.105.138 (9 Jan 2007 10:37:27 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Jan 2007 10:37:27 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <1...@v...googlegroups.com>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (X11/20061222)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:404534
    [ ukryj nagłówki ]

    info wrote:

    > Dnia 8 stycznia 2007 roku dokonano transakcji ponownie zabierając
    > kwotę 18,09 złotych za zakupy w dniu 21 grudnia 2006 roku mimo że
    > należność za zakupy dokonane 21 grudnia 2006 roku została
    > uregulowana transakcją przeprowadzoną 27 grudnia 2006 roku. W

    Złóż reklamację W BANKU, nie w sklepie. Identyczna kwota sugeruje
    podwójne obciążenie za te same zakupy, nie powinno być kłopotów z
    uznaniem reklamacji.

    [ciach kupa bzdur o złodziejach]

    > gotówką. Pomimo że Bank Inteligo dwukrotnie odmówił transakcji to
    > tak samo dwukrotnie zablokował mi należności na koncie jakby te
    > transakcje się odbyły. Zrobiłem trochę szumu, więc po 7 dniach
    > czyli 12.12.2006 roku zablokowana kwota została odblokowana, ale
    > gdybym tej blokady nie zauważył lub nic nie mówił to pewnie
    > zablokowane środki zostałyby zagarnięte przez Inteligo.

    Widocznie nastąpił błąd w komunikacji w kierunku od banku do sklepu.
    Bank zgodnie z życzeniem sklepu założył dwie blokady, ale sklep nie
    dostał z banku akceptacji obciążenia twojego rachunku. W rezultacie bank
    nie dostał od sklepu ani jednego potwierdzenia zakupu. Standardowo
    blokada jest zakładana na 7 dni, potem jest zdejmowana niezależnie od
    tego czy potwierdzenie zakupu przyszło do banku czy nie. Opisana przez
    ciebie sytuacja jest typowym zachowaniem każdego banku i twój "szum"
    absolutnie nic nie wniósł do sprawy.

    > czubek afery systematycznego okradania kont klientów. W Inteligo jest
    > ponad 6 mln posiadaczy kont, niechaj tylko 2 mln dokonuje płatności
    > kartami i wystarczy jak miesięcznie tylko pół miliona zostanie
    > oszukanych na drobne kwoty kilkunastu złotych.

    Spiskowa teoria dziejów.

    > Posiadaczom kont Inteligo którzy dokonywali zakupów kartą polecam
    > sprawdzenie w "historii rachunku" czy nie zostali obciążeni dwa lub
    > więcej razy za te same zakupy,

    To chyba jedyne sensowne zdanie które napisałeś. Trzeba pilnować własnej
    kasy.

    --
    Pozdrawiam
    Karol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1