    From: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Ot o Bernanke i Obamie i ich helikopterach
    Date: Thu, 7 Oct 2010 10:05:28 +0000 (UTC)

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bardzo fajny manifest. Ma małą skazę, jak każdy tego typu manifest. Nie
    > napisałeś jak to osiągnąć nie stosując gilotyny, policji i wojska czyli bez
    > stosowania przymusu przesz takich światłych jak Ty w stosunku do pozostałej
    > głupoty.

    No to dopiszę.
    W państwie wg mojej kocepcji wszyscy mają odczuwać
    spokój egzystencjalny, taki jaki odczuwają ludzie nie mający
    problemów natury egzystencjalnych (powszechnie naywani bogatymi).

    Jednynymi nieszczęśliwymi będą pijaki, narkomani, złodzieje
    i bandyci. Deklaruje wprost: To będą ludzie wyjęci spod prawa,
    za głupi na to by żyć normalnie (oczywiście tym pierszym należy
    dać szansę na zmianę ale to musi być ich świadomy wybór,
    który osiągną jak kilka razy obudzą się na polskim wysypisku śmieci).

    Andrzej.