  • Data: 2010-10-13 09:07:20
    Temat: Re: Ot o Bernanke i Obamie i ich helikopterach
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@v...pl wrote:

    > A dlaczego lewaki??? Balcerowicz to lewak, a to powyżej to jak mniemam
    > żywcem on wzięty. Inflacja to lewaki, przykręcanie śruby, stagnacja to
    > konserwa prawiczków. Czy może wszystko już mi się pomieszało?

    Pod to co napisałem podstawianie poglądów politycznych to ciężka aberracja
    umysłowa. To jak mówić, ze rachunek różniczkowy jest lewicowy, a
    termodynamika prawicowa. Pokazałem tylko, że ceny to jest jedna wartość
    wyrażona w innym parametrze. Te przykładowe jajka. Ich cena spadła wyrażone
    w pieniądzu bo produkcja pieniędzy nie nadążała za produkcją jajek na tym
    rynku. Ale te same jajka wyrażone w złocie mogą drożeć. Gada się z wami jak
    z jakimiś ciemniakami. Udajecie czy rzeczywiście nie rozumiecie? Może
    dlatego tak łatwo się wami manipuluje przy pomocy pieniędzy. To czy ktoś się
    bogaci czy biednieje nie zależy od tego czy mu konto w banku rośnie czy
    spada. Ważne jest ile godzin ze swojego życia musi poświęcić na to co chce
    mieć. Jeżeli ktoś na konkretny dom w konkretnym miejscu zarabia 1/2 roku to
    znaczy, że zarabia więcej niż ten, który na ten dom musi pracować 5 lat. Ten
    pierwszy ma na koncie 100 000,- funtów, a ten drugi 10 000 000 dolarów z
    Botswany. Pieniądze to tylko przelicznik między czasem pracy czyli, życiem,
    a jakimś dobrem. Samo w sobie to nic. Pieniądze służą tylko do liczenia, nie
    do jedzenia, nie do leczenie, nie do ubierania, nie do mieszkania. Nie
    zaspokajają żadnych potrzeb życiowych, można je tylko liczyć. Jedyne co mam
    to moje życie i czas jaki tu będę. Z tym nie da się dyskutować. Z mojego
    punktu widzenia wszystkie inne zasoby są niewyczerpalne bo skończą się po
    mojej śmierci. Świat też jest wieczny. Był jak się urodziłem i będzie po tym
    ja umrę. Czym mniej czasu poświęcę na to by utrzymać się przy życiu na
    poziomie jaki zakładam, tym więcej zarabiam. To takie trudne? Tu wcale nie
    ma pieniędzy. Jest woda, jest ciepło itd. Dla mnie to dziwne, żeby to w
    ogóle wyjaśniać. No ten temat już więcej nie mam nic do dodania.