  • Data: 2003-10-11 23:27:23
    Temat: Re: POMOCY weksel na 100000
    Od: Piotr <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 Oct 2003 20:21:16 +0200, "Szemek"
    <s...@p...NIET.SPAMU.onet.pl> napisał(a):

    >Skarga do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych działa zazwyczaj
    >dyscyplinująco :)
    Już kiedyś problem z GIODO mieli (jest na stronie GIODO) o
    uzależnianie pdpisania umowy na odbiór programów od zgody na marketing
    (jak się zakończyło nie mam pojęcia)

    >A co do weksla - spałbym spokojnie. Jeżeli Cyfra poważyłaby się kiedyś o
    >zapłatę z weksla upomnieć, a już nie daj Boże - sprzedać weksel - dałoby się
    >z tego tytułu w sądzie wygrać sporo więcej niż 300 zł...
    >Dla przypomnienia - wysłanie niedoszłym kredytobiorcom LG kartki świątecznej
    >kosztowało bank 5.000 PLN ... a co dopiero wysłanie starego weksla do
    >zapłaty :)

    5000 każdemu niedoszłemu ? :))

    >Ponadto - jeżeli na wekslu była data wystawienia - roszczenie się prawie na
    >pewno przedawniło. Jeżeli nie było daty - najprawdopodobniej można się też
    >obronić. Otóż 5 lat temu blankiet wekslowy na pewno w miejscu daty zaczynał
    >się od cyfr "19" - jako początku roku. Jeżeli deklaracja wekslowa nie
    >przewidywała możliwości skreślenia tych cyfr i wpisania "20" - taką zamianę
    >należałoby potraktować jako wypełnienie weksla w sposób niezgodny z
    >ustaleniami stron :)
    Z tego co pamiętam to nie był to osobny blankiet wekslowy lecz
    fragment druku umowy który oderwano ? odcięto ?
    Niemniej jednak dzięki za słowa otuchy - powalczę z nimi jeszcze
    trochę a jak to nie pomoże to na początek GIODO :)

    --
    Piotr