  • Data: 2019-08-14 14:47:08
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-14 o 14:36, J.F. pisze:

    > Akurat to narzedzie powinno byc zabezpieczone PIN, to bym sie tak bardzo
    > nie bal.

    Mnie nie przeszkadzał token bez pin.
    Podoba mi się też hasło maskowane i obrazek autoryzacyjny - jak w
    kantorze Aliora.

    > Ja sie tam bardziej boje utraty dalszej mozliwosci autoryzacji.

    Czyli czego konkretniej?

    > To chyba jednak fakt.

    Ale te ataki to akurat są łatwe do wyeliminowania - oczywiście gdyby
    banki były tym zainteresowane.

    > Zaraz - ty chcesz wymusic na Kowalskim planowania wydatkow, czy banki
    > chca wymusic ?

    Ja nie chcę. Banki też nie chcą. Kowalski sam wybiera (ma wybór!) i
    odpowiednio do wybranej opcji działa.

    > Bo Kowalski to akurat wybierze to, co dla niego wygodne :-P

    O ile będzie miał wybór. W Aliorze nie mogę wybrać tokena, bo go nie ma.

    > Jeden moze zostawi w domu, inny zabierze ze soba, co kto lubi.

    To ja poproszę o obrazek w Mille, limit ponad 50.000 dziennie oraz
    autoryzację odciskiem palca. Zobaczysz czy prawdą jest, iż mam wybór.

    > I moze nawet nie bedzie sie bal korzystania z przygodnego sprzetu, skoro
    > ma takie super narzedzie autoryzacyjne.

    To trochę tak jak z chmurą. Są osoby wierzące, iż w chmurze jest
    bezpiecznie, są takie, które nawet doświadczyły minusów takiego rozwiązania.

    > Tylko po co, skoro teraz coraz wiecej moze zrobic z telefonu.

    Tak, szczególnie umożliwić fraud, za który bank go obciąży. Przynajmniej
    nie będzie miał więcej problemów np. z lokowaniem oszczędności. ;-)