eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę › Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać
    tylko w jedną stronę
    Date: Sat, 18 Feb 2023 11:29:07 +0100

    On Sat, 18 Feb 2023 10:55:14 +0100, _Master_ wrote:

    > To nie jest NAWIASEM
    > To trzeba głośno powtarzać.
    >
    > W Polsce panuje PATOLOGIA zmiennych stĂłp procentowych

    Tylko w Polsce?

    > Panuje zwyczaj prywatyzowania zyskĂłw dla banksterki oraz nacjnalizowania
    > strat tejĹźe banksterki.

    No ale co proponujesz - stałe odsetki i nie bedzie nas stac na
    kredyty? Ryzyko przerzucone na deponentĂłw?
    Czy zerowe oprocentowanie depozytĂłw, a kto chce wiecej to zapraszamy
    do zakupu akcji banku lub funduszu hipotecznego ...

    > Ja od wielu lat pisałem że widziały gały co podpisywały i żadnych ustaw
    > frankowych czy innych nie potrzeba.

    Ja sie przychylam, ale czy o tym samym myslimy?

    Bo z drugiej strony, to zauważ, ze jakby o drobnostke poszło - ze
    banki kurs walut mogą ustalac same.
    Pazerne przy tym byly, ale to pare %, czy to powinno byc podstawą do
    uniewaznienia kredytu po 15 latach?

    > Jak teraz wychodzi na moje to skurwensyny banksterskie tylnymi drzwiami
    > podszepnęły pisiorom sposób na kaskę w postaci 100% podatku z moich
    > pieniędzy które zgodnie z prawem i umowami mi się należą (mam kredyt
    > frankowy)
    > Oczywiście banksterka drze ryja że pójdą z torbami.

    Jest to realne ryzyko.
    I kto wtedy ucierpi? Ja czy Ty ? Bo przeciez nie prezesi bankow :-)

    > Gwiazdowski nazwał takie stanowisko GŁUPAWYM
    > https://www.youtube.com/watch?v=w63e0au1XjM

    Ale uzasadnił?
    Bo nacisk na banki jest od paru lat - może już mają odpowiednie
    rezerwy i nie padną.
    Chyba ze ... frankowicze nie tylko kredyty unieważnią, ale
    odszkodowanie jeszcze wywalczą. Albo wejdą przedawnienia w
    rozliczenia..

    > Przyjebał też TSUE... Warto posłuchać ;-)

    TSUE byc moze sie należało.

    J.