eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronęRe: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
  • Data: 2023-02-18 14:23:21
    Temat: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-18 o 11:29, J.F pisze:

    > Tylko w Polsce?

    Chyba mówimy o Polsce. Zgadzasz się że to patologia czy nie?

    > No ale co proponujesz - stałe odsetki i nie bedzie nas stac na
    > kredyty?

    A może wybór a nie dyktat?

    Pieniędzy jest whoooooj na rynku. Banki mają nadpłynność a polskie są
    rentowniejsze od niemieckich.

    Nie dostaniesz kredytu?

    Lepsze pytanie: Dlaczego masz dostawać kredyt? Dlaczego kredyt ma być
    podstawą działalności biznesowej czy życia rodziny a nie tylko
    pomocą/narzędziem?

    Ryzyko przerzucone na deponentów?

    Ryzyko po wszystkich stronach i brak opieki państwa co zredukuje koszty
    i będziesz miał ten kredyt TANI a na rynku przetrwają najlepsze banki a
    nie WSZYSTKIE z zasady.

    > Ja sie przychylam, ale czy o tym samym myslimy?
    >
    > Bo z drugiej strony, to zauważ, ze jakby o drobnostke poszło - ze
    > banki kurs walut mogą ustalac same.
    > Pazerne przy tym byly, ale to pare %, czy to powinno byc podstawą do
    > uniewaznienia kredytu po 15 latach?

    musimy zdefiniować DROBNOSTKA.

    Jeśli taka drobnostka jest w mozole wymyślana uchwalana dyskutowana
    przez sztab prawników bankowych...

    Nic nie poradzę mamy unijny socjalizm. Słabsza strona umowy jest
    chroniona. Nie podoba mi się to ale TAK JEST

    Taka drobnostka to DZIAŁANIE Z PREMEDYTACJĄ i to na dużą skalę.

    Za to musi być KARA i to dotkliwa. Bez względu jakie skutki wywoła.

    Jak faktycznie trzeba będzie pomagać takiemu nieudacznikowi/bankowi to
    możemy dobroczynnie to zrobić ale nie DOMYŚLNIE z AUTOAMTU.

    > Jest to realne ryzyko.
    > I kto wtedy ucierpi? Ja czy Ty ? Bo przeciez nie prezesi bankow :-)

    Ale wszyscy cierpią przez takie ustawienie systemu bankowego (poza
    banksterką) Noble są rozdawane za stawianie diagnozy i krytykę takiej
    sytuacji.

    > Ale uzasadnił?

    No właśnie uzasadnił. Zwykłymi faktami. Które banki mają te kredyty i w
    jakiej ilości.

    Stara śpiewka już nie działa. Banki będą i będą rozdawać kredyty na lewo
    i prawo ;-)

    > Chyba ze ... frankowicze nie tylko kredyty unieważnią, ale
    > odszkodowanie jeszcze wywalczą. Albo wejdą przedawnienia w
    > rozliczenia..

    Widać nie jesteś na czasie ;-)

    Przydupas TSUE zwyczajowo już ujawnił jaki będzie wyrok.

    Banki nie mogą żądać odszkodowania za posiadanie ich kasy a frankowicz
    MOŻE się tego domagać.
    Tak to jest socjalistyczne UE i jego SKUTKI.

    Jesteśmy już po "kamieniu milowym" Unijne sądy przyznają prawo
    frankowiczom do grubych ODSZKODOWAŃ

    Z tej drogi już się nie da zawrócić

    Ale... można postraszyć PODATKIEM tu już dochodzimy do SKURWYSYŃSTWA w
    MAJESTACIE PRAWA.

    Dziś żona mi mówi że za mało mamy tego kredytu aby się ciągać po sądach.

    taki właśnie efekt psychologiczny che uzyskać banksterka.

    PRAWNIE JUŻ LEŻĄ I KWICZĄ ;)