eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę › Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
  • Data: 2023-02-18 16:12:56
    Temat: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Feb 2023 14:23:21 +0100, _Master_ wrote:

    > Chyba mówimy o Polsce. Zgadzasz się że to patologia czy nie?

    Ale w innych krajach są stałe czy patologia?

    > A może wybór a nie dyktat?

    No to przeciez jest - banki oferują tez stale odsetki.
    co prawda w hipo to tylko ograniczone ... a dla klienta jest to wysoce spekulacyjny
    produkt :-)

    > Pieniędzy jest whoooooj na rynku. Banki mają nadpłynność a polskie są
    > rentowniejsze od niemieckich.
    > Nie dostaniesz kredytu?

    Dostaniesz.
    Ale jak posiadacze pieniedzy zobaczą ile tracą, to zaczna działac,
    i sie nadplynnosc zmniejszy.

    A co ma byc z twoim kredytem? Ma wtedy podrozec, czy bank ma stracic?

    > Lepsze pytanie: Dlaczego masz dostawać kredyt? Dlaczego kredyt ma być
    > podstawą działalności biznesowej czy życia rodziny a nie tylko
    > pomocą/narzędziem?

    Mieszkania drogie, i cie nie stac.
    Chcesz zacząc od pogrzebu babci, czy mieszkania w klitce bez toalety?

    > Ryzyko przerzucone na deponentów?
    > Ryzyko po wszystkich stronach i brak opieki państwa co zredukuje koszty
    > i będziesz miał ten kredyt TANI a na rynku przetrwają najlepsze banki a
    > nie WSZYSTKIE z zasady.

    A co z tymi, co nie przetrwają?
    Ma nie byc opieki panstwa, i deponenci uslyszą "nie mamy pana pieniedzy" ?

    > musimy zdefiniować DROBNOSTKA.
    >
    > Jeśli taka drobnostka jest w mozole wymyślana uchwalana dyskutowana
    > przez sztab prawników bankowych...

    Problemem frankowiczow jest/było to, ze frank podrozał dwukrotnie.
    Taki obiektywny fakt.
    A podstawą dla TSUE czy UOKiK, ze bank dolozyl do tego 3%.
    Albo nawet - ze mógl dołożyć.

    > Nic nie poradzę mamy unijny socjalizm. Słabsza strona umowy jest
    > chroniona. Nie podoba mi się to ale TAK JEST
    > Taka drobnostka to DZIAŁANIE Z PREMEDYTACJĄ i to na dużą skalę.

    JA tam mysle, ze w branzy bankowej nikt nie przewidywał, ze to się
    tak skonczy.

    > Za to musi być KARA i to dotkliwa. Bez względu jakie skutki wywoła.
    > Jak faktycznie trzeba będzie pomagać takiemu nieudacznikowi/bankowi to
    > możemy dobroczynnie to zrobić ale nie DOMYŚLNIE z AUTOAMTU.

    Nie bankowi pomagasz, ale jego klientom, którzy trzymają w nim pieniadze.
    Np - bankowi czasem też.

    Czarnieckiemu nie pomogli, i dzis ma tylko to, co wczesniej ukradł/zarobił :-)
    No ale źle zarządzał, to zasłużył.

    Klienci nie ucierpieli.

    > Ale wszyscy cierpią przez takie ustawienie systemu bankowego (poza
    > banksterką) Noble są rozdawane za stawianie diagnozy i krytykę takiej
    > sytuacji.

    Ale o masz na mysli - zmienne procenty, czy panstwowa ochrona?

    > No właśnie uzasadnił. Zwykłymi faktami. Które banki mają te kredyty i w
    > jakiej ilości.

    Nie doczekalem - w której minucie?

    > Stara śpiewka już nie działa. Banki będą i będą rozdawać kredyty na lewo
    > i prawo ;-)

    Banki po to są, zeby zarabiać na kredytach.

    No chyba, ze wolisz wrocic do gotówki, bo banki będą zarabiac na platnosciach :-)

    > Widać nie jesteś na czasie ;-)
    > Przydupas TSUE zwyczajowo już ujawnił jaki będzie wyrok.

    Takie jego zadanie, ale to jeszcze nie wyrok.

    > Banki nie mogą żądać odszkodowania za posiadanie ich kasy a frankowicz
    > MOŻE się tego domagać.
    > Tak to jest socjalistyczne UE i jego SKUTKI.

    Ale to dopiero początek kwestii prawnych.
    Pamietasz teorie dwóch należności?

    A o ile sie orientuje, to TSUE w tej sprawie tez nie byl zawsze konsekwetny.

    > Jesteśmy już po "kamieniu milowym" Unijne sądy przyznają prawo
    > frankowiczom do grubych ODSZKODOWAŃ
    > Z tej drogi już się nie da zawrócić

    Odszkodowań, czy unieważnien umów?
    I unijne sądy czy nasze i innych krajów UE?

    > Ale... można postraszyć PODATKIEM tu już dochodzimy do SKURWYSYŃSTWA w
    > MAJESTACIE PRAWA.

    Ale UE nie zabrania :-P

    > Dziś żona mi mówi że za mało mamy tego kredytu aby się ciągać po sądach.
    > taki właśnie efekt psychologiczny che uzyskać banksterka.

    To podsumuj i ją przekonaj.
    Nie ważne ile zostało, wazne jak to od początku wyglądało.

    Ale ale ... a przez poprzednie lata nie byłes z niego zadowolony?
    Bo inaczej sprawa wyglada, jak ktos wziąl po kursie 2.0, i zaraz mu skoczylo
    o 100% do góry, a inaczej jak bral po 3.0, i potem lata mijały.

    > PRAWNIE JUŻ LEŻĄ I KWICZĄ ;)

    Jak widzisz nie całkiem - zawsze mozna sie z PiS dogadać :-)

    J.