  • Data: 2019-11-14 17:15:14
    Temat: Re: Pko bp i konto zmarłego
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 08:56:08 UTC-6 użytkownik Kris napisał:

    > Znam dwa takie przypadki w kręgu znajomych(w jednym przypadku 7 osób razem do banku
    się stawic musiało) a trzeci przerabiałem po śmierci ojca. Musieliśmy się wszyscy
    razem stawić i bank kwotę lokaty wypłacił zgodnie z tym co było w akcie
    dziedziczenia. W naszym wypadku po 1/3.
    > Nie było opcji ze ja przyjdę w poniedziałek, siostra we wtorek a mama w środę.

    Bo sie dales zagadac byle biurwie z banku. Jakbys zapytal o punkt w regulaminie to
    moze byc ci go podali. Ale wtedy mozesz przyniesc upowaznienia i dyspozycje zeby kasa
    byla wyplacona na konta zainteresowanych. Albo zainteresowani moga przyniesc
    dyspozycje i bank moze je uruchomic jednoczesnie jak jest taki przywalony.

    > Napisz więc jaka jest prawda.

    Prawda jest taka ze w tych bankach spotkales durni.
    W moim CA pani grzecznie pokazala mi ile jest na koncie jak przynioslem akt
    poswiadczenia dziedziczenia, skopiowala go sobie i powiedziala ze siostra moze
    przyjsc po swoja polowe kiedy chce i wtedy tez zamknie konto.
    Ale ja musze przyjsc za pare dni bo ona tylko ten akt wysyla do centrali i oni go tam
    procesuja i jej tylko daja info ze moze wyplacac.

    Nie ma zadnego uwarunkowania prawnego czy logicznego aby kazdemu wyplacic nalezna
    czesc osobno, podczas niezaleznych wizyt w oddziale.