  • Data: 2019-11-14 17:19:41
    Temat: Re: Pko bp i konto zmarłego
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 08:56:56 UTC-6 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    i bank wypłaci stosowne części środków kazdemu z nich

    > Nie muszą po dziale spadku.
    > A przed działem?
    > Jak inaczej złożą "zgodne oświadczenie"?

    Po to sie robi akt poswiadczenia dziedziczenia. Tam jest napisane kto i jak
    dziedziczy.
    Na nim zazwyczaj nalezy stawic sie grupowo. Koszt jest jakis smieszny (50? 150?).

    Tylko do tego trzeba zgody kto ile dostaje.
    Ale to nie zmienia faktu ze w banku trzeba tez zgodnie ustalic a bank z sufitu nie
    wywrozy kto jest uprawniony do spadku wiec trzeba dodatkowe papiery wiec nie wiem po
    co komplikowac...