    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płacenie za granicą.
    Date: Tue, 29 Aug 2023 14:47:10 +0200
    <uc82qf$3i2rl$1@dont-email.me> <ucavkq$t5c$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <ucklq8$djl$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <e9a4ycpwq0zk$.uak4labxzd7o$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2023-08-29 o 14:08, J.F pisze:

    > Coraz częstsze.
    >
    > Ba - przy okazji internetu z Orange czesto sami zmieniają stacjonarny
    > w taki "sieciowy", ale z internetu/komórki to sie chyba nie da do tego
    > połączyc - tylko FunBox potrafi.
    >
    > J.

    Ja nie bywam za granicą więc nigdy tego nie ćwiczyłem. Brat powiedział
    tak: w komórce jest wszystko co potrzebne (wifi, mikrofon, głośnik) więc
    nie ma powodu, aby nie było odpowiedniej aplikacji.
    Jakoś ze 2 lata po tamtym zaskoku też zmieniłem sobie domowy na
    internetowy (aby płacić 1zł rocznie zamiast 45zł miesięcznie), ale
    kupiłem do tego odpowiednią skrzyneczkę łączącą się kablowo do sieci.
    Trochę lat od wtedy minęło i już z niego nie korzystamy. Akumulatory w
    jego słuchawce wysiadły (nie wytrzymują ani sekundy). Minęło pół roku i
    nie zmieniłem. Zaproponowałem żonie, aby wyrzucić ten telefon, ale ona
    mówi, że czasem zerka na niego bo wyświetla godzinę.
    P.G.