  • Data: 2009-07-02 19:38:40
    Temat: Re: Po co właściwie karta kredytowa?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > 1. Wygoda (nie trzeba nosić gotówki na niespodziewane wydatki, ja np.
    > niespodziewanie kupiłem TV LCD czy PlayStation 3),
    > 2. Bezpieczeństwo (obracam pieniędzmi banku, a nie swoimi, w razie
    > kradzieży czy fraudu to bank blokuje swoje pieniądze, a nie moje),

    To sie zdaza niezbyt czesto, ale dokladnie tak samo jest w przypadku
    normalnej blokady, ktora nie jest zadnym fraudem. Bank blokuje swoje
    pieniadze, moze je sobie tak blokowac jak dlugo chce i klient za to nie
    placi swoja plynnoscia (bank zreszta takze nie).

    > 5. Kartą kredytową łatwiej się płaci przez internet, rezerwuje auto,
    > bilety lotnicze czy hotel.

    Latwosc jest ta sama (a przynajmniej moze byc, jesli karta nie jest
    np. plaska). Uwaga o blokadach j.w.
    --
    Krzysztof Halasa