  • Data: 2010-01-04 08:51:31
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Porzucając temat wyższość KK nad kartami debetowymi vs. wyższość karty
    debetowej nad KK wracam do pierwotnego nurtu dyskusji, a mianowicie
    nowa TOIP Banku Pocztowego.
    Przestrzegam przed zakładką "płatności" w Pocztowym24. Wszelcy
    zdefiniowani odbiorcy i wykonane przelewy z rachunku oszczędnościowego
    kończą się naliczeniem opłaty 10 PLN. Wczoraj wieczorem mało nie
    spadłem z obrotowego, jak zobaczyłem wykonany przelew z datą
    dzisiejszą i pobraną prowizją w wysokości 10 PLN. Zaznaczam, że był to
    pierwszy przelew w tym miesiącu z tego rachunku. W tytule widnieje:
    opłata za st. zlec. Jak rozumiem, za stałe zlecenie.
    Zadzwonię dziś po południu do Bydgoszczy, ciekawe co mi powiedzą. W
    mięczyszasie sprawdziłem, czy rzeczywiście może jakieś stałe zlecenie
    się utworzyło, ale nie, nie przypominam sobie, żebym wpisywał zakres
    czasowy obowiązywania takiej płatności. Doszedłem do wniosku, że mają
    tak ustawiony system, że wszelkie operacje wykonywane z tej zakładki
    płatności obciążone są prowizją. Dam znać co wskórałem na infolinii.