    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Date: Tue, 5 Jan 2010 09:19:43 +0100
    <5...@j...googlegroups.com>
    <hhqb0q$bgf$2@news.onet.pl> <hhqad6$u18$1@news.interia.pl>
    <hhqv7d$b3j$1@news.onet.pl> <hhr9rk$ch1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hhras0$b3j$4@news.onet.pl> <hhs7rv$ah$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <3...@j...googlegroups.com>
    <hhtst8$3fb$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hhu0a8$6n9$1@news.onet.pl>

    "krzysztofsf" news:hhu0a8$6n9$1@news.onet.pl

    > Jakich innych systemow?
    > Na koncie definiuje platnosci z data przyszla w miare otrzymywania
    > wyciagow z KK i rachunkow do zaplaty.
    > Nie musze sie glowic, czy moge zrobic jakis zakup, czy przesunalem ka
    > ROR wystarczajaca do dokonania go ilosc gotowki.
    > Jednoczesnie mam porzadek na ROR, gdyz nie zasmiecaja mi historii
    > wszelkie, czasem bardzo drobne, transakcje zakupowe (gotowki prawie nie
    > uzywam).

    Może chodzi o KIS?
    Może chodzi o posiadanie karty w innym banku niż ma się ROR?

    transakcji.

    > Po prostu wyparla czeki, ktore byly glownym instrumentem platnosci
    > bezgotowkowej z konta, ksiegowanej z data wykonania transakcji w chwili,
    > gdy czek dotarl do banku.

    Panowie! Ale po co te spory. Dochodzimy chyba powoli do takiego miejsca w
    dyskusji, w której będziemy toczyli boje, która karta jest lepsza bądź
    gorsza, czy człowiek płacący tylko debetówką jest głupi bądź mądry? czy ta
    sama analogia jest stosowana odnośnie użytkowników kart kredytowych?
    Prawda natomiast jest taka, że każdy wybiera to co jest dla niego najlepsze.
    Ja z KK się pożegnałem (nie ukrywam KIS kusił, kusili z OF ale nie pękłem)
    mimo, że zawsze wszystko spłacałem z GP. Zwyczajnie w świecie krew mnie
    zalewała kiedy trzeba było pilnować terminów itp. szczególnie było to
    upierdliwe kiedy człowiek dostał zlecenie, pojechał do roboty w teren i... i
    wyleciało mu z głowy, że trzeba kartę spłacać. Potem telefon do ukochanej i
    prośba o zalogowanie się na moje konto i puszczenie przelewu.
    Podziękowałem. Żyję i nie czuję się gorzej, że w portfelu nie mam żadnej
    karty kredytowej ale same debetowe.
    Po prostu każdy wybiera to co jest dla niego najlepsze oraz najwygodniejsze
    i tego się trzymajmy.