    From: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pod krzyżem smoleńskim
    Date: Sun, 8 Aug 2010 21:32:36 +0000 (UTC)

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > Paladyn
    > * CommentTime9 minut temu
    >
    > Wr=F3ci=B3em niedawno do =A3odzi i chcia=B3bym wystosowa=E6 apel do
    > wysportowanych m=EA=BFczyzn.
    >
    > Chcia=B3em go zacz=B1=E6 od s=B3=F3w "s=B3uchaj mnie bando internetowych
    > napinaczy...", ale z=B3o=B6=E6 mi szybko mija, wi=EAc sformu=B3uj=EA go
    > dyplomatycznie i grzecznie.
    >
    > Zacznijmy od pocz=B1tku. Moim zdaniem to, =BFe trzeciego sierpnia nie
    > pozwolono ksi=EA=BFom zabra=E6 krzy=BFa, by=B3o b=B3=EAdem, lecz teraz w=B3=
    > adza
> [...]
    -pod-krzyzem/#Item_0

    Ty pojebie już nie kontrolujesz tego co podajesz.
    To jest list do ciebie - "słuchaj mnie bando internetowych
    napinaczy...", ...a netowe
    mądrale potrafią tylko gadać, jak to będziemy pięknie umierać za
    ojczyznę, gdy przyjdzie czas.
    Ale masz racje, olej to, ty jako ten wzorowy katolik modlisz sie w kosciele a
    nie gdzies na krawężniku, wsród nawiedzonych dewotek.