    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Podobno jutro Grecja ma zbankrutować....
    Date: Wed, 21 Sep 2011 22:29:07 +0200
    <j52r83$7t6$1@inews.gazeta.pl> <j531op$q5i$1@inews.gazeta.pl>
    <j54b7a$lhm$1@inews.gazeta.pl>
    <4e75efe3$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
    <j554hc$rqs$1@inews.gazeta.pl>
    <4e761bad$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e761c23$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <1x12ktiawv9lc$.2zaxi3q0sh4d$.dlg@40tude.net>
    <4e7622c0$0$3490$65785112@news.neostrada.pl>
    <j55hq3$91f$1@inews.gazeta.pl>
    <4e76f370$0$3509$65785112@news.neostrada.pl>
    <j56u3s$mjm$1@inews.gazeta.pl>
    <4e7a1e53$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
    <j5daps$5h2$1@inews.gazeta.pl>
    <1ngsphtdcgwhe.1689suu2yr77$.dlg@40tude.net>
    <j5de0f$eih$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>

    root wrote:

    > Wymuszona prywatyzacja po okazyjnych cenach?

    Świetnie. Ale konkretny scenariusz. Jakie posunięcia musiałby wykonać
    posiadacz obligacji by Grecja zaczęła sprzedawać majątek po okazyjnych
    cenach. Jak krążyłyby pieniądze? Zakładając, że Grecy to nie idioci. Co
    udowodnili. Weszli do strefy i zadłużyli się na 150% PKB czyli netto byli na
    1,5 rocznym urlopie. To już mają i to przeżyli. Teraz ruch wierzycieli.
    Muszą tak działać by nie zabić pacjenta i dług odzyskać. Na razie Grecy są
    górą. Nadal dostają pieniądze. Jaki jest więc Twój scenariusz tej
    przymusowej prywatyzacji? Bardzo jestem ciekaw jak byś to przeprowadził. Na
    razie "Wymuszona prywatyzacja po okazyjnych cenach" brzmi na czasie, jak
    hasło wyborcze. Dziś Grecja doi strefę, a nie odwrotnie. Ciekawe co
    wymyślisz.