eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK zamknięta, a jednak nie zamkniętaRe: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
  • Data: 2008-03-06 18:53:35
    Temat: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Od: "Kredytobiorca" <i...@k...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    1. Nie uzyskałeś potwierdzenia zamknięcia karty, tylko wypowiedzenie umowy
    karty kredytowej.
    Potwierdzenie przychodzi pocztą w momencie faktycznego zamknięcia karty
    przez pracownika centrali :)

    2. Fajna panna, hehe zamiast dopisać nazwisko i brak formalny by zniknął to
    ciąga klienta do oddziału (nie ma co, prawdziwy doradca klienta)

    3. Infolinia jak to infolinia, siedzą ludzie z łapanki i nic nie wiedzą.
    Lepiej załatwiać w oddziale, coprawda nie kazdy ma czas biegac po oddziałach
    ale wiecej załatwisz niz na infolinii pod warunkiem że trafisz na porządnego
    doradce

    4. Napisz reklamację, napewno Ci cofną opłatę za kartę nie zakmniętą z winy
    banku

    Wiem, że nie chce Ci się chodzić po oddziałach ale tak to się będziesz bujał
    z tą kartą jeszcze długo.
    Więc pomyśl, czy zależy Ci na zamknięciu tej karty czy na bujaniu się z
    kartą i przekomarzaniu :)

    ps mam pytanie sam wypełniałeś wypowiedzenie czy zrobił to za Ciebie doradca
    i podsunął do podpisu ?? zastanawia mnie fakt braku nazwiska na
    wypowiedzeniu (czyli brak formalny).
    Tak czy tak braków formalnych nie przeskoczymy, jeśli Ty nie wpisałeś to
    Twój błąd.
    Jeśli zaś doradca nie wpisał ale Ty to podpisałeś to również Twój błąd ;)

    pozdrawiam i życzę szybkiego załatwienia sprawy.



    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:fqkbv1$lkv$1@achot.icm.edu.pl...
    > Znowu wraca u mnie temat KK Polbanku [jeśli ktoś już to czytał rok temu na
    > tej grupie, to przepraszam]:
    > 1. Zrezygnowałem z karty w oddziale, uzyskałem potwierdzenie zamknięcia
    > karty.
    > 2. Po miesiącu dzwoni do mnie panna z oddziału, że jest brak formalny na
    > dyspozycji - nie ma nazwiska [jest PESEL, nr klienta, nr dowodu, imiona] i
    > chce mnie zaprosić do oddziału, aby poprawić dyspozycję... chętnie bym
    > poszedł, ale nie mam czasu chodzić po oddziałach.
    > 3. Dzwonie na infolinie, zastrzegam kartę mimo iż oddzłem ją miesiąc temu
    > w
    > oddziale, ale okazało się, że karta jest czynna, Pan z infolinii
    > stwierdził, że to już jest wszystko, ze nie jestem już klientem banku.
    > 4. Przychodzi wyciąg 25zł za używanie karty na kolejny rok.
    > 5. Wysłałem do centrali Polbanku list, co to za opłata za kartę? przecież
    > byłem w oddziale i rezygnowałem z karty ?!
    > 6. Ponownie dzwoni do mnie ta sama panna z oddziału, że jest brak formalny
    > na dyspozycji - nie ma nazwiska i jeśli nie przyjdę do oddziału, to
    > Polbank
    > mi wyda nową kartę i przyślą mi ją pocztą. Panna zeznaje, że nic nie wie o
    > moim liście do centrali.
    >
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    > rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    > http://grupy.3mam.net


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1