eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK zamknięta, a jednak nie zamkniętaRe: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
  • Data: 2008-03-07 00:49:17
    Temat: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Kredytobiorca" <i...@k...com> napisał w wiadomości
    news:fqpeji$9cp$1@news.onet.pl...
    > 1. Nie uzyskałeś potwierdzenia zamknięcia karty, tylko wypowiedzenie umowy
    > karty kredytowej.
    > Potwierdzenie przychodzi pocztą w momencie faktycznego zamknięcia karty
    > przez pracownika centrali :)
    >
    > 2. Fajna panna, hehe zamiast dopisać nazwisko i brak formalny by zniknął
    > to ciąga klienta do oddziału (nie ma co, prawdziwy doradca klienta)

    Paniusi nie wolno wymyślać, kto napisał to oświadczenie.


    > 3. Infolinia jak to infolinia, siedzą ludzie z łapanki i nic nie wiedzą.
    > Lepiej załatwiać w oddziale, coprawda nie kazdy ma czas biegac po
    > oddziałach ale wiecej załatwisz niz na infolinii pod warunkiem że trafisz
    > na porządnego doradce

    Ja nie narzekam na infolinię (KK Citi)


    > 4. Napisz reklamację, napewno Ci cofną opłatę za kartę nie zakmniętą z
    > winy banku

    Nie, wina leży po stronie klienta: oświadczenie woli jest wadliwe z prawnego
    pubktu widzenia (nie ma na nim nazwiska osoby składającej), co nastąpiło nie
    z winy banku, tylko nieuwagi klienta.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1