eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK zamknięta, a jednak nie zamkniętaRe: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Date: Fri, 7 Mar 2008 00:49:17 -0000
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <fqq3c6$bak$1@news.interia.pl>
    References: <fqkbv1$lkv$1@achot.icm.edu.pl> <fqpeji$9cp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-barn9-0-0-cust730.brnt.cable.ntl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1204850886 11604 82.28.66.219 (7 Mar 2008 00:48:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Mar 2008 00:48:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:440340
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Kredytobiorca" <i...@k...com> napisał w wiadomości
    news:fqpeji$9cp$1@news.onet.pl...
    > 1. Nie uzyskałeś potwierdzenia zamknięcia karty, tylko wypowiedzenie umowy
    > karty kredytowej.
    > Potwierdzenie przychodzi pocztą w momencie faktycznego zamknięcia karty
    > przez pracownika centrali :)
    >
    > 2. Fajna panna, hehe zamiast dopisać nazwisko i brak formalny by zniknął
    > to ciąga klienta do oddziału (nie ma co, prawdziwy doradca klienta)

    Paniusi nie wolno wymyślać, kto napisał to oświadczenie.


    > 3. Infolinia jak to infolinia, siedzą ludzie z łapanki i nic nie wiedzą.
    > Lepiej załatwiać w oddziale, coprawda nie kazdy ma czas biegac po
    > oddziałach ale wiecej załatwisz niz na infolinii pod warunkiem że trafisz
    > na porządnego doradce

    Ja nie narzekam na infolinię (KK Citi)


    > 4. Napisz reklamację, napewno Ci cofną opłatę za kartę nie zakmniętą z
    > winy banku

    Nie, wina leży po stronie klienta: oświadczenie woli jest wadliwe z prawnego
    pubktu widzenia (nie ma na nim nazwiska osoby składającej), co nastąpiło nie
    z winy banku, tylko nieuwagi klienta.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1