eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank KK zamknięta, a jednak nie zamkniętaRe: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank KK zamknięta, a jednak nie zamknięta
    Date: Fri, 7 Mar 2008 08:13:50 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <fqqpvf$84f$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <fqkbv1$lkv$1@achot.icm.edu.pl> <fqpeji$9cp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello081018211190.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1204874031 8335 81.18.211.190 (7 Mar 2008 07:13:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Mar 2008 07:13:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:440351
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 6 Mar 2008 19:53:35 +0100, Kredytobiorca napisał(a):

    > 1. Nie uzyskałeś potwierdzenia zamknięcia karty, tylko wypowiedzenie umowy
    > karty kredytowej.
    > Potwierdzenie przychodzi pocztą w momencie faktycznego zamknięcia karty
    > przez pracownika centrali :)

    Uzyskałem, ale z brakiem formalnym.
    Napisałem reklamację do centrali, że z powodu rażącego niedbalstwa
    pracownika Polbanku, karta przez miesiąc po rezygnacji była aktywna co jest
    absolutnie niedopuszczalne. W tym czasie ktoś niepowołany mógł
    dokonaćtransakcję internetową.

    >
    > 2. Fajna panna, hehe zamiast dopisać nazwisko i brak formalny by zniknął to
    > ciąga klienta do oddziału (nie ma co, prawdziwy doradca klienta)

    Tak zasugerowałem pannie, gdy do mnie zadzwoniła, ponieważ nie była
    elastyczna, zastrzegłem karte na infolinii

    > 4. Napisz reklamację, napewno Ci cofną opłatę za kartę nie zakmniętą z winy
    > banku

    Napisałem. Uzyskałem odpowiedź, że umowa nie została wypowiedziana, więc
    stwierdziłem, ze nastąpiło to z powodu rażącego niedbalstwa pracownika
    Polbanku i wskazałem oddział gdzie załatwiałem sprawę.

    > ps mam pytanie sam wypełniałeś wypowiedzenie czy zrobił to za Ciebie doradca
    > i podsunął do podpisu ?? zastanawia mnie fakt braku nazwiska na
    > wypowiedzeniu (czyli brak formalny).
    > Tak czy tak braków formalnych nie przeskoczymy, jeśli Ty nie wpisałeś to
    > Twój błąd.
    > Jeśli zaś doradca nie wpisał ale Ty to podpisałeś to również Twój błąd ;)

    Doradca.
    Jednak to wina systemu komputerowego, który jest nieprzystosowany do
    obsługi klienta. Ja wyobrażam sobie to tak, ze jak pracownik wchodzi w
    rekord klienta, to powinien mieć tam opcje generowania wszelkich druczków a
    komp powinien auto-wypełniać pola z rekordu klienta.

    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1