eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 09:46:16
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK pisze:

    >> Obecnie transakcja kartowa kosztuje sprzedawcę "X + procent od kwoty", a
    >> skoro tak, to nic dziwnego, że sprzedawca nie kwapi się, by przyjmować
    >> małe kwoty. Ba, przy "dostatecznie małych" kwotach transakcji sprzedawca
    >> teoretycznie musi nawet dopłacać do interesu...
    >
    > A czy przypadkiem uczciwy sprzedawca nie powienien zwracac kosztu tej
    > prowizji jak place gotowka powyzej 20pln?

    Wielu tak robi, jeśli tylko się upomnisz. Za płatność gotówką dość łatwo
    uzyskać rabat. :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1