eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 10:27:07
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > Sam sobie naopowiadałem, bo wiem ile płacę za połączenie telefoniczne.
    > Każda próba płatności (nawet odmowa) kosztuje kilkadziesiąt sekund
    > połączenia lokalnego.

    To sie zalatwia odpowiednim abonamentem telefonicznym.

    Nie mowimy o budce z 3 klientami dziennie.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1