eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 09:59:52
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jooseff pisze:

    > Kto ci takich bzdur naopowiadał???

    Sam sobie naopowiadałem, bo wiem ile płacę za połączenie telefoniczne.
    Każda próba płatności (nawet odmowa) kosztuje kilkadziesiąt sekund
    połączenia lokalnego. I nawet jeśli różne Polcardy czy Polbanki nie mają
    minimalnych kwot prowizji, to nie znaczy to, że sprzedawcę nic to nie
    kosztuje.

    Terminal gsm jest z kolei droższy w wynajmie - i nawet jeśli przy nim
    nie ma kosztów minimalnych, to i tak sam fakt wyższego miesięcznego
    abonamentu generuje sobą wymierny koszt, którego sprzedawca może nie
    chcieć zapłacić.

    Jedni postulują, że sprzedawcy powinni akceptować wszelkie kwoty bez
    limitu, a jakoś nikomu nie przychodzi do głowy, by akłajerzy dostarczali
    sprzedawcom terminale za darmo i żyli jedynie z procentowej prowizji od
    transakcji. Gdyby tak było, to akceptacja kart byłaby powszechna i bez
    żadnych limitów. A skoro akłajerzy tak sobie ustawili rynek, że tylko
    oni muszą zarabiać, a sprzedawcy już nie koniecznie, to nic dziwnego, że
    sprzedawcy kombinują, by się jak najmniej dać wydymać...

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1