eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-07 10:55:15
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 10:59:52 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Sam sobie naopowiadałem, bo wiem ile płacę za połączenie telefoniczne.
    > Każda próba płatności (nawet odmowa) kosztuje kilkadziesiąt sekund
    > połączenia lokalnego. I nawet jeśli różne Polcardy czy Polbanki nie mają
    > minimalnych kwot prowizji, to nie znaczy to, że sprzedawcę nic to nie
    > kosztuje.

    To przejdź na IP.


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1