  • Data: 2010-03-09 06:37:30
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 06:35:06 -0800, Rafal M napisał(a):

    > Hej
    >
    > 5 tygodni temu skladalem w Polcardzie reklamacie w sprawie problemow z
    > platnosciami w sklepach Lidl (te ich dziwne ograniczenia platnosci
    > kartowych typu "powyzej 20 pln").
    >
    > Dostalem na ta reklamacje odpowiedz:
    > "LiDL Polska Sklepy Spozywcze jako pierwszy w kraju rozpoczął przed laty
    > akceptację kart płatniczych w swoim sektorze. Był to przełom na rynku
    > kart płatniczych.
    >
    > LiDL podjął decyzję o takim ograniczeniu z jakim spotkał się Pan w
    > Szczecinie.
> [...]

    A mi się wydaje, że czasami to trochę przesadzacie i zbyt dużo
    nadgorliwości. Ile można się razy nadziać na takie coś jak limit 20 pln w
    lidlu? No raz, bo później już raczej powinniśmy pamiętać. A ile razy
    nadziewamy się w życiu na inne dziwne rzeczy, które też czasami nie
    działają jak powinny, albo łamią tam jakieś reguły. Tak to już w życiu po
    prostu jest i nie zawsze musi być kawior. Zawsze są krzyki o jakiś wolny
    rynek itd itp a jak sklep, który niewątpliwie jest tani a czasami nawet
    bardzo, nie ma w ogóle obsługi kart (jak biedronka) albo są limity jak w
    lidlu wprowadza właśnie takie wolnorynkowe ograniczenia to krzyki i
    lamenta. Widocznie to bezlimitowe płacenie kartą nie jest takie do końca
    opłacalne i ten wolny rynek to właśnie obnaża i tyle. I jak to większość
    zawsze powiada w takich wypadkach - nie podoba się to nie korzystaj. Dla
    mnie proste.

    PS i żeby nie było to w lidlu jestem raz na ruski rok i jak kiedyś
    zobaczyłem terminal, to najzwyczajniej w świecie spytałem się czy jest
    jakaś kwota limitu do płacenia kartą i tyle. Sprawy dla mediów z tego nie
    zamierzam robić.

    Xenocide