eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie LidlaRe: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Data: 2010-03-09 19:25:56
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>> Jak dla mnie, Lidl z takim komunikatem u szczytu działu "informacje
    >>> dla klienta" na własnej stronie internetowej, jest daleko bardziej
    >>> szczery niż sklepy które stosują podobną politykę a informację o tym
    >>> wieszają na pomiętej kartce przy kasie.
    >> Powinna byc na drzwiach. Tam gdzie nalepki VISA, MC itp. Wtedy bym
    >> wiedzial, czy mam wchodzic czy nie.
    >
    > Słusznie. :-)

    Jest jak jest i dość trudno to zmienić. Prowizje dla sprzedawców zbyt
    wysokie, użytkownicy kart oczekują akceptacji od 0,01 PLN, powszechna
    jest praktyka ustanawiania minimalnej kwoty dla transakcji kartowych.
    Więc, u licha, ułatwmy sobie życie w takim środowisku. Niech każdy sklep
    na nalepce z logo akceptowanych kart, która jest przylepiona zwykle przy
    wejściu, umieści wyraźnie i bez wątpliwości kwotę minimalną (a może i
    maksymalną) akceptowaną przy transakcjach karcianych i już. Howgh.

    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1