eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla › Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!pwr.wroc.pl!news
    .wcss.wroc.pl!news.man.lodz.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!fee
    der.news-service.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242
    .MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Date: Wed, 10 Mar 2010 09:58:07 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <hn7n31$dvo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <4...@q...googlegroups.com>
    <4b92a226$1@news.home.net.pl> <hmu9n2$nis$1@news.interia.pl>
    <hmvrn5$dfq$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmvtgs$j45$4@news.interia.pl>
    <hn11vn$4k3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hn16df$5qh$4@news.interia.pl>
    <hn1ei5$aqd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <7...@g...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ggo50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1268211618 14328 83.12.170.50 (10 Mar 2010
    09:00:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Mar 2010 09:00:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <7...@g...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521646
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-03-08 20:17, Rafal M wrote:
    > On 8 Mar, 00:55, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
    >
    >
    >> w malym sklepie byc moze dochodzi koszt polaczenia terminala przez siec
    >> telefoniczna,
    >
    > Sklepy wielkosci Lidla to juz chyba tylko terminale po IP maja.
    > Do tego przy terminalach odpada bardzo droga rzecz: obsluga gotowki
    > (transport, ubezpieczenie, jej zabezpieczenie, zapewnienie bilonu itd)
    >
    > ?a na dodatek wyzszy koszt obslugi klienta ze wzgledu na wydluzony
    >> czas obslugi przy kasie (w przypadku klienta placacega np. za butelke napoju
    >> to platnosc karta zajmie najwiecej czasu, w ktorym moznaby obsluzyc innego
    klienta)
    >
    > Ile ta tranzakcja przy terminalu IP trwa? 5-6 sek?

    Po pierwsze jednak dłużej i to sporo.
    Po drugie właśnie w tym jest logika sprzedawcy: jeśli oszczędza na
    kosztach obsługi gotówki, to ograniczenie liczby transakcji na małe
    kwoty zwiększa czysty zysk :-)

    Jeśli sprzedawca może tak zrobić *bezkarnie*, to musiałby być
    niespełna rozumu, aby tak nie robić :-)))

    witrak()
    PS. Wiele miesięcy temu na p.b.b. (albo na forum mBanku - juz nie
    pamiętam) szerzej opisałem, jak to rozmawiałem w Polcardzie w
    sprawie odmowy przyjęcia karty (duża kwota w ASO Opla) i minimów
    transakcji w sklepach, z której jasno wynikło, że Polcard ma skargi
    klientów w du...żym poważaniu. Wszyscy wtedy twierdzili, że jest
    inaczej...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1