eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPowolne mbanku konanie... › Re: Powolne mbanku konanie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news-fra1.
    dfn.de!eusc.inter.net!priapus.visi.com!orange.octanews.net!news-out.visi.com!pe
    tbe.visi.com!news.octanews.net!news-out1.nntp.be!propagator4-cogent.newsfeed.co
    m!propagator2-sterling!news-in.nuthinbutnews.com!nsnmrro1-lo.nuria.telefonica-d
    ata.net!nsnmpen1-lo.nuria.telefonica-data.net!nsnmrro2-lo.nuria.telefonica-data
    .net!not-for-mail
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Powolne mbanku konanie...
    Date: Wed, 11 Feb 2004 18:17:46 +0100
    Organization: -
    Lines: 26
    Message-ID: <m...@4...com>
    References: <c0dbd3$fsq$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
    <c0di1b$lmj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 177.red-81-37-95.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1076519866 28404 81.37.95.177 (11
    Feb 2004 17:17:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Feb 2004 17:17:46 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:284697
    [ ukryj nagłówki ]


    >Kwestia odbioru. W przywołanych przez Ciebie przekazach
    >(reklamowo-medialno-wizerunkowych) nigdzie nie ma informacji, że obiecywany
    >jest model bezpłatności od dzisiaj do końca świata. A to, że sobie Ty i inni

    Byla wyrazna sugestia, ze bedzie tak tak dlugo jak dlugo mbank nie bedzie mial
    marmurow, marmurow nie ma, wiec i oplat byc nie powinno i przeciez nie mowilo
    sie tak tylko w reklamach, ale taka tez byla polityka mbanku okreslona w nim
    mianem filozofii dzialania.
    Kiedys przeprowadzono nastepujace badania: zapytano duza grupe osob czy
    sugerowala sie reklamami przy nabywaniu danego towaru, nie pamietam dokladnych
    wynikow, ale wiekszosc powiedziala ze nie. Zbadano tez jak wplywa pojawienie
    sie danej reklamy na sprzedaz produktu i stwierdzono ze wplyw ten jest tak
    znaczny, ze nie pokrywa sie to nijak z deklaracjami klientow, ze reklamami sie
    nie sugeruja przy wyborze towaru.
    Na kazdego w jakis tam sposob reklama wplywa choc wielu sie wydaje inaczej. Ty
    Glenn tez bys byc moze w mbanku konta nie otworzyla w tym czasie, w ktorym je
    otworzylas, bo bys na mbank nie zwrocila uwagi gdyby nie jego rozreklamowanie w
    taki czy inny sposob, nie tylko reklamami mbanku, ale rozreklamowanie przez
    samych klientow mbanku tu na p.b.b. i gdzie indziej i gdyby nie to zwrocenie na
    niego uwagi to by moze umknal kiedys tam w przeszlosci Twojej uwadze mbank przy
    wykonywaniu obliczen porownawczych, ktory bank Ci sie bardziej oplaca.
    Udawanie, ze to wszystko nie ma znaczenia, ze to Ciebie w zadnym stopniu nie
    dotyczy i ze to jest glupie i smieszne jest wlasnie glupie i smieszne.

    dn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1