  • Data: 2004-02-12 03:02:50
    Temat: Re: Powolne mbanku konanie...
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Calkowicie zgadzam sie z przedmowca. Mozemy sobie wymachiwac papierami, ze cos
    nie bylo gdzies napisane, i ze trzeba najpierw udowodnic a potem miec
    pretensje. Ale jedno jest BEZSPRZECZNE. Mbank zdecydowal sie kiedys
    przeprowadzic kampanie medialna, w ktorej trabil na lewo i na prawo, ze jest
    najlepszy bo super jakosc i za darmo, a inne banki sa "be i fe" bo kosza
    marmurowa kase. Nawet jezeli to nie bylo powiedziane, to tak to bylo
    rozumiane, a napewno sie wpisywalo w logike dzialania Inteligo -
    bezposredniego konkurenta mbanku (a te dwa banki walczyly przeciez o tego
    samego klienta). Minely 3 lata - ok, czasy sie zmienily, WIBORy i rozne inne
    czynniki zewnetrzne. Ale po prostu nie trzeba bylo stwarzac takiej atmosfery
    wokol swojej oferty, to by sie ludzi oczekiwan tak nie rozbujalo. I teraz sie
    mozna wymadrzac, ze "ktory bank ma takich ekonomistow, ktorzy potrafia
    modelowac na 3 lata do przodu", albo ze "prosze mi pokazac gdzie bylo napisane
    ze zawsze bedzie za darmo, NO GDZIE, NO GDZIE?!!". A prawda jest taka, ze
    firma z pierwszej polki (niezaleznie w jakim sektorze) po prostu nie rzuca tak
    latwo ciezkich slow (czytaj: obietnic i wrazen/marketingu na wyrost).

    Ja to na marginesie mysle, ze powod tych zmian byl prosty - "trzeba zrobic
    wynik, wiec wprowadzmy oplaty za przelewy. Cale to badziewie studenckie bez
    grosza przy duszy odejdzie, a zostana Ci z wieksza kasa, dla ktorych 50gr za
    przelew to nic - nawet nie zauwaza! W ten sposob poprawimy wynik w pol roku
    jak nic! A w mCafe podyskutujemy z buntownikami i postaramy sie byc w bialych
    rekawiczkach..."
    Pozdrawiam,
    Karciarz01

    PS. Ja tak na marginesie zostaje w mbanku... Na razie... nie chce mi sie
    zakladac nowego konta... Widac wyzej opisana strategia BRE dziala...