    From: "vpw" <v...@p...onet.plDOWYCIECIA>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Powolne mbanku konanie...
    Date: Fri, 13 Feb 2004 07:25:12 +0100
    Sender: w...@f...onet.pl@62.29.138.51

    news:4254.000008a8.402aecda@newsgate.onet.pl...
    > Ja to na marginesie mysle, ze powod tych zmian byl prosty - "trzeba zrobic
    > wynik, wiec wprowadzmy oplaty za przelewy. Cale to badziewie studenckie
    bez
    > grosza przy duszy odejdzie, a zostana Ci z wieksza kasa, dla ktorych 50gr
    za
    > przelew to nic - nawet nie zauwaza! W ten sposob poprawimy wynik w pol
    roku

    I tu uwazam takie podejscie za najpowazniejszy blad: lekcewarzenie studentow
    bez kasy jest swietnym pomyslem, bo szczegolnie osoby wyksztalcone (a za
    takich mam prognozujac studnentow) bardzo dobrze pamietaja jesli ktos je
    zrobil w jajo - nie chciales sie mna zajac jak bylem goly to teraz spadaj.
    Duzo jednak gorsze jest myslenie, ze ci co maja kase nie patrza na koszty
    lub ich nie zauwazaja. Jesli ma sie kase to dopiero mozna miec wybor: wtedy
    opcje: trzymam wiecej na koncie = nic nie place, zaczynaja miec sens i byc
    dostepne. Ja poki nie mialem kasy szedlem do takiego banku, ktory mnie
    chcial. Od kiedy troche mam staram sie wybierac i korzystac z ofert nie tych
    bankow, ktore chca sie ze mna moja kasa podzielic ale tych, ktore chca sie
    podzielic zyskami z obracaniem nia.

    vpw