  • Data: 2014-02-01 23:47:30
    Temat: Re: Pozew zbiorowy przeciw Millenium (kredyty we Frabnkach)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Feb 2014 16:44:30 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Marek" a...@n...neostrada.pl
    gdy rósł BRE szybciutko podnisiło oprocentowanie

    > A nie jest teraz aby tak, że można spłacać Franciszkami, zamiast
    > złotówkami które bank przeliczy wg swego [widzi_misia] kursu?

    Ale to dopiero po protestach wprowadzili.

    > Mówiąc inaczej -- trzeba wielkiej [głupoty] odwagi, aby
    > wiązać się wiadomymi umowami na pół wieku (czy nawet na
    > 30 lat) w sytuacji tak niestabilnej i politycznie,
    > i gospodarczo, jak była w okolicy roku 2007.

    No ba, ale mieszkania drozaly jak glupie. Kto sie nie zwiazal
    ryzykowal spanie pod mostem.

    > Ja raczej nie słyszałem dookoła siebie niczego poza -- KRYZYS!!!!
    > Aż [rzygać chciało się] mdliło od tych ostrzeżeń!! Wszędzie
    > dookoła (a zwłaszcza w bankach) wisiało w eterze jedno
    > straszne słowo -- KRYZYS!!!!

    Ale to rok pomyliles. Wczesniej byl wzrost gospodarczy, spadek kursow
    walut itp.

    Ale nas tez dopadl.

    J.