    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Poziom życia Polaków musi sie obniżyć
    Date: Fri, 11 Nov 2011 12:03:11 +0100

    A. Filip wrote:

    > Oszczędza się (pieniądze) gdy ma się wybór. Jak się (praktycznie) nie ma
    > wyboru to się "TNIE wydatki". Tak samo człowiek się odchudza jak _mógłby_
    > zjeść, a jak nie ma co jeść to po prostu przymiera głodem/ginie z głodu.
    >
    > Wiec może nie czepiaj się samego doboru słów, bo on nie implikuje
    > _od razu_ innej linii działania. Zaś słówko "oszczędzać" niesie
    > stanowczo za mały przekaz "konieczności" jak na obecną sytuację
    > o (zapewne) "urzędowy optymisto" :-)

    I kto jest w takiej sytuacji, że przymiera głodem? Grecy? Włosi? Kto?
    Zamiast snuć bajki podaj konkretne przykłady kto musi się dalej zadłużać by
    utrzymać się przy życiu. Takie zjawiska to są w Somalii ale to akurat Cie
    gówno obchodzi. 5 groszy nie poświeciłeś na pomoc dla Somalii. Palec Ci się
    w tej sprawie nie zgiął. Opowiadasz, że nie można oszczędzać tylko trzeba
    się dalej zadłużać po to by płacić na bezsensowne transfery socjalne i chore
    rozwiązania emerytalne. Grecy dalej muszą pożyczać by wypłacać emerytury do
    200-nego roku życia. Włosi zaś muszą pożyczać by ubierać straż gminną w
    stroje od Dolce&Gabbana