eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProcedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci kartaRe: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
  • Data: 2011-01-04 09:30:52
    Temat: Re: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:mdj5i69ctua091lh135gc8ec0c6oeov9a8@4ax.com...
    > On Mon, 3 Jan 2011 23:19:56 +0100, "Papkin" <s...@s...net>
    > wrote:
    >
    >>Czy kupujacy TV musi sie jakos tlumaczyc czy tylko wystarczy dobra
    >>historyjka i
    >>troche sztucznych lez by ruszyc maszyne chargeback?
    >
    > Nie sądzę, żeby bank wzruszył się historią o problemach nie
    > działającego TV. Do sprzedaży doszło i nie ma powodów na anulowanie
    > płatności.
    > To czy towar jest zgodny z umową to sprawa między sprzedawcą a
    > konsumentem, a bank nie jest stroną.

    Ale tu faktycznie ktoś niedawno pisał, że w krajach cywilizowanych klient
    jak jest niezadowolony np. z usług biura turystycznego (że jakość (standard)
    niezgodna z umową) to jeśli płacił kartą to bez trudu odzyskuje gotówkę od
    banku i że to jest znacznie łatwiejsza droga (i dlatego powszechnie
    stosowana) niż występowanie do biura turystycznego.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1