eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProcedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci kartaRe: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
  • Data: 2011-01-04 07:37:09
    Temat: Re: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 3 Jan 2011 23:19:56 +0100, "Papkin" <s...@s...net>
    wrote:

    >Czy kupujacy TV musi sie jakos tlumaczyc czy tylko wystarczy dobra historyjka i
    >troche sztucznych lez by ruszyc maszyne chargeback?

    Nie sądzę, żeby bank wzruszył się historią o problemach nie
    działającego TV. Do sprzedaży doszło i nie ma powodów na anulowanie
    płatności.
    To czy towar jest zgodny z umową to sprawa między sprzedawcą a
    konsumentem, a bank nie jest stroną.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski
    (Testuję internetową kartę BZWBK)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1